Nieuws Januari 2013

David Villa geblesseerd

Zondagavond om 21.00 uur staat het competitieduel van Barça tegen Málaga CF op het programma. De wedstrijd wordt gespeeld in La Rosaleda in Málaga.

Grote afwezige in de selectie van de Catalaanse ploeg is David Villa. Tijdens de training op zaterdag kreeg de aanvaller een spierverrekking en zal het duel met Málaga aan zich voorbij moeten laten gaan. Het moet uit de komende dagen blijken hoe lang Villa is uitgeschakeld. Adriano Correia, die woensdag al met de groep meetrainde, heeft groen licht van de artsen gekregen en is aan de selectie toegevoegd.

Tito Vilanova leidde de training op zaterdag voordat hij de wedstrijdselectie bekend maakte. De selectie van Barça ziet er als volgt uit: Valdés, Pinto, Alves, Montoya, Piqué, Puyol, Bartra, Song, Mascherano, Alba, Adriano, Fàbregas, Busquets, Xavi, Iniesta, Thiago, Pedro, Alexis, Messi en Tello.