Nieuws Oktober 2013

De mooiste La Masia doelpunten

Als fanclub van FC Barcelona kijken we niet alleen naar het team van Martino of naar Barça B. Het is ook leuk om de jongere elftallen aan het werk te zien, daarom kunt u hieronder een filmpje bekijken met de mooiste La Masia doelpunten van het afgelopen weekend.

Gaat u toevallig het komend weekend of een van de andere reizen mee met de Fan Club Barcelona en wilt u in de vrije tijd die u krijgt, ook wedstrijden van de jeugd bekijken? Dan kunt u naar het Ciutat Esportiva Joan Gamper reizen, waar de jongen spelers hun wedstrijden spelen. Hoe u daar kan komen, kan de reisleiding u vertellen. Heeft u nog geen reis geboekt, maar zou u wel eens met de fanclub naar FC Barcelona willen, kijk dan op onze reizen pagina.