Nieuws Januari 2018

Dembélé krijgt groen licht

De terugkeer van Ousmane Dembélé naar het veld komt steeds dichterbij. Dinsdag kreeg hij groen licht van de medische diensten van de Club en daarom kan Ernesto Valverde al op hem rekenen.De 20-jarige kan weer spelen, drie en een halve maand na het scheuren van de pees van de bovenbeenspier in zijn linkerdij, een blessure die op 16 september tegen Getafe optrad.

Ondanks de noodzaak van een operatie in Finland, startte Dembélé snel aan zijn herstelproces en begon specifiek werk te doen op de Ciutat Esportiva op 6 december, eindigend op 2 januari.

Voor de blessure speelde hij tegen Espanyol en Juventus zijn eerste wedstrijden als Blaugrana en registreerde zijn eerste assist aan Suárez voor Barça's vijfde doelpunt in de stadsderby. #DembeleIsBack is nu een realiteit.

Klik HIER voor de revalidatiebeelden van Dembélé.

Foto: www.fcbarcelona.com