Nieuws Augustus 2017

Drukke maand voor de boeg

Augustus 2017 is een drukke maand voor Barça. Eerder deze week zijn André Gomes en Marc-André Ter Stegen teruggekeerd van vakantie, hebben alle spelers de training hervat en is de voorbereiding in volle gang.

Op 7 Augustus staat de gebruikelijke wedstrijd om de Joan Gamper Trofee op het programma. Tegenstander is het Braziliaanse Chapecoense. Een kleine week later, op 13 Augustus speelt Barça de heenwedstrijd om de Spaanse Supercup in het eigen Camp Nou. Dit duel begint om 22.00 uur. Drie dagen later, op 16 Augustus wacht om 23.00 uur de return in het Santiago Bernabéu. De Primera División beging voor de Catalanen op 20 Augustus. In het eigen Camp Nou staat het duel tegen Sevilla op het programma. Op 26 Augustus om 18.15 volgt het uitduel tegen Alavés.

Video: www.fcbarcelona.cat