Nieuws September 2012

El Clásico kijken bij de Penya!

In het weekend van 6/7 oktober staat de wedstrijd FC Barcelona - Real Madrid voor de competitie op het programma. De Fan Club Barcelona organiseert weer uitsluitend voor de leden én hun introducés een penyabijeenkomst in Breda om gezamenlijk naar deze Clásico te kijken.

Iedere voetballiefhebber wil natuurlijk niets missen van de spannende Spaanse titelstrijd en wat is er leuker dan op een groot scherm met andere leden, vrienden en familie naar el Clásico te kijken?

De wedstrijddatum en aanvangstijd van de wedstrijd zijn helaas nog niet vastgesteld. Houdt de website van de fanclub in de gaten voor het laatste nieuws.

De toegang bedraagt slecht € 5,00 per persoon. Hiervoor krijgt u als te doen gebruikelijk drie loten voor de loterij én u speelt mee met de blinde voetbalpool. Natuurlijk zijn uw introducés (vrienden, familie, collega’s, team- en klasgenootjes) van harte welkom, want hoe meer Barça-fans hoe gezelliger!

Voordat de wedstrijd begint is het mogelijk om (gratis) door het Rat Verlegh stadion van NAC Breda rondgeleid te worden. De Barça Quiz wordt ongeveer een uur voor de wedstrijd gehouden. Vanzelfsprekend wordt ’s avonds het aloude bekende en altijd uitstekende Indische ‘NAC avondbuffet’ verzorgd voor
€ 15,00 p.p. en natuurlijk wordt de Penya afgesloten met een loterij met weer tal van prachtige prijzen.

Wilt u ook niets missen van el Clásico?
Meldt u dan HIER aan voor de penyabijeenkomst!