Nieuws Januari 2013

Geen tijd om terug te kijken

Afgelopen zaterdag verloor Barça de eerste wedstrijd in de Primera División, maar veel tijd om daar over na te praten heeft de ploeg niet, want deze week staan er weer twee wedstrijden op het programma. Donderdag moeten de spelers van Vilanova het opnemen in en tegen Málaga. Door het 2-2 gelijke spel tegen Málaga vorige week in Camp Nou, voelt deze wedstrijd voor de spelers als een soort finale.

Drie dagen later speelt Barça de thuis wedstrijd tegen laagvlieger Osasuna. Na de verlies partij tegen Real Sociedad, is dit een mooie wedstrijd voor de mannen van Vilanova om weer in het ritme te komen van de laatste weken. De komende week zal er elke dag getraind worden, met uitzondering van donderdag, omdat het team dan de reis maakt naar Málaga.