Nieuws Juni 2022

Gezocht: Bestuurslid PR & Communicatie

Ben je de super supporter van FC Barcelona en is communicatie ook nog jouw ding? Heb je een Blaugrana-hart en wil je dat uitdragen in de Lage Landen? Ledenwerving, social media exposure en andere communicatiezaken daar draai jij je hand niet voor om? En heb je een beetje tijd beschikbaar? Zet dan jouw talenten in voor de gezelligste fanclub van Nederland!

De Fan Club Barcelona is officieel erkend en één van de grootste en zonder twijfel dé actiefste fanclub van FC Barcelona buiten Spanje mét een prachtig eigen full colour glossy magazine.

De Fan Club Barcelona zoekt een bestuurslid

Het huidige bestuur bestaat uit vier leden. Er wordt gewerkt vanuit gelijkwaardigheid, gelijke bevoegdheid en zowel gezamenlijke, als ook gedeelde verantwoordelijkheid op portefeuille niveau. Public Relations, via o.a. sociale media, bevordert de relatie tussen de voetbalclub en haar supporters in Nederland en België en geeft de Fan Club Barcelona zo veel mogelijk bekendheid. Hier kunnen binnen de fanclub nog de nodige stappen worden gezet. Van groot belang is ledenwerving om meer supporters van FC Barcelona concreet bij de fanclub te betrekken en hen zo met elkaar in contact te brengen.

Een enthousiaste club vrijwilligers zorgt voor het dagelijks beheer van de website, nieuwsbrief en social media van de fanclub. Het gemotiveerd houden en het aansturen van deze club vrijwilligers behoort dan ook tot jouw portefeuille. Verder onderhoud je contacten met media en til je de communicatie van de fanclub naar een hoger level.

Het bestuur komt eens per kwartaal (online) bijeen. Daarnaast ben je vanuit huis enkele uren per maand bezig met je taken als bestuurslid. Twee keer per jaar organiseert de fanclub op wisselende voetbal locaties een landelijke penyabijeenkomst, waar leden en hun gezinnen bijeen komen om samen el Clásico te bekijken.

INTERESSE?
Voel je je aangesproken of ken je iemand die de Fan Club Barcelona graag wil ondersteunen op bestuurlijk niveau? Wil jij je snel komen voorstellen? Neem dan contact op via info@fanclubbarcelona.nl voor een persoonlijk gesprek of meer informatie.