Nieuws Mei 2014

Halve finale Copa Catalunya

Dinsdagavond om 21.45 uur staat de halve finale op het programma tegen Girona. Barça is de titelverdediger, na de winst vorig seizoen tegen stadsgenoot Espanyol. De verliezend finalist van vorig seizoen neemt het in de halve finale op tegen Sabadell. De winnaars van beide halve finales spelen de finale op 21 mei.

De selectie die afreist naar Girona bestaat uit spelers uit Barça B en de Juvenils van de Blaugrana’s, te weten: Bañuz, Ortolá, Patric, Ilie, Dongou, Espinosa, Babunski, Bagnack, Samper, Denis Suárez, Dani Nieto, Lucas, Adama, Munir, Godswill, Riera en Kaptoum. De coach voor vanavond is Eusebio Sacristán.

Voor de mensen die een online stream zoeken: fromsport.com en rojadirecta.com bieden vaak meerdere goede streams aan. Mocht u de wedstrijd niet kunnen zien, dan kunt u bij de Fan Club Barcelona de wedstrijd via Twitter volgen. Wilt u al een beetje in de stemming komen van de wedstrijd, dan kunt u ook terecht bij de Facebook van de Fan Club Barcelona.