Nieuws Juli 2010

Help stichting de NEES

Help stichting de NEES en stem op het Johan Neeskens Jeugdsportweekend!

Stichting de NEES, zeer gewaardeerd partner van de fanclub, maakt sporten voor kinderen met een beperking mogelijk door het organiseren van het Johan Neeskens Jeugdsportweekend.

Rabobank Utrecht stelt via het Rabo Dichtbijfonds een deel van haar winst, € 100.000, beschikbaar om te verdelen onder 21 verenigingen en stichtingen in haar werkgebied die een extra steuntje in de rug kunnen gebruiken. Stichting de NEES heeft het Johan Neeskens Jeugdsportweekend Utrecht aangedragen voor het Dichtbijfonds.

Stem nu!
Wij vragen u om stichting de NEES te helpen en te stemmen op het Jeugdsportweekend. U kunt dit doen door naar www.dichtbijfonds.nl te gaan en onder "Nieuwste inzending per regio" te klikken op "Utrecht". Daar kun je eenvoudig stemmen op het Johan Neeskens Jeugdsportweekend! Tot en met 30 september kun je stemmen.