Nieuws April 2014

Het aftellen tot Fanreis 4 is begonnen!

Over een paar dagen vertrekt voor dit seizoen de één-na-laatste groep reizigers naar Barcelona voor een lang voetbalweekend. Op vrijdag 4 april reist de groep vanaf Eindhoven naar vliegveld Barcelona/Reus, vanwaar direct koers gezet wordt naar Camp Nou voor de spectaculaire ‘Camp Nou Experience’ met een vrije rondleiding door het stadion en een indrukwekkende tocht door het Barça Museum. Uiteraard is er ook tijd voor een aansluitend bezoek aan de overweldigende fanstore van FC Barcelona! Daarna wacht de reizigers een gezellig samenkomen in het hotel in het badplaatsje Calella.

De zaterdag staat in het teken van de wedstrijd tegen Real Betis, die dit keer al op een vroeg tijdstip gespeeld zal worden (18.00u). Deze wedstrijd is net als alle overige wedstrijden in de Primera División van groot belang voor FC Barcelona om vooral geen steken te laten vallen ten overstaan van Atlético Madrid en Real Madrid in de strijd om het Spaanse kampioenschap!

Zondag is de ‘toeristische dag’, waarop er van ’s ochtends tot ’s avonds volop genoten kan worden van het hopelijk heerlijke weer en de altijd fantastische Catalaanse hoofdstad. Op maandag 7 april kan er nog even rustig een ontbijtje genuttigd worden eer de bus weer naar het vliegveld vertrekt. In de middag zal de groep weer op Eindhoven aankomen en zit een lang weekend Barcelona er weer op volop ongetwijfeld prachtige foto’s, herinneringen, ervaringen en natuurlijk hopelijk drie begeerde punten in de Spaanse competitie!

Voor deze reis zijn nog enkele last minute plaatsen te boeken. Klik hier voor meer informatie. Na deze april-reis kan er dit seizoen helaas geen fanreis meer geboekt worden, want de mei-reis is al enige tijd volgeboekt. Echter biedt de Fan Club Barcelona in samenwerking met NBD Sports volgend seizoen natuurlijk wederom een aantal fanreizen aan. Indien u tegen die tijd als eerste het nieuwe reisprogramma wilt ontvangen dan kunt u zich daarvoor inschrijven. Klik hier om naar het aanmeldformulier te gaan.