Nieuws December 2012

Het nieuwe magazine is uit!

Vandaag wordt de nieuwe editie van het fanclubmagazine naar de post gebracht. De meeste leden zullen deze dus nog voor de Kerst in de brievenbus zien vallen.

We beginnen deze editie met een groot interview met het fenomeen, Lionel Messi en vervolgen dit nummer met artikelen over stille kracht Martín Montoya, de vriendschap tussen Xavi en Iker Casillas, de roep om Catalaanse onafhankelijkheid en het Mini Estadi. Ook de vaste items 'De jeugd van Barça', 'Achter de schermen', 'De vele records van Barça' en de 'Ledenrubriek' komen weer aan bod. Verder verslagen van de eerste fanreis en de eerste penyabijeenkomst van dit seizoen.

In 'De hobby van . . ' ditmaal Andrés Iniesta's passie voor wijnen. In de rubriek 'Ontdek Barcelona' wordt een link gelegd tussen Montjuïc en de oprichter van
FC Barcelona, Joan Gamper, gevolgd door een verslag van de fanclub's aanwezigheid op de allereerste voetbalvakbeurs in Nederland. Tot slot een exclusief interview met voormalig Barça-speler en huidig coach van Ajax, Frank
de Boer.

Klik hier voor een eerste 'glimp' van het nieuwe magazine.