Nieuws April 2013

Het nieuwe magazine is uit!

Vandaag wordt de nieuwe editie van het fanclubmagazine naar de post gebracht. De meeste leden zullen deze dus morgen al in de brievenbus zien vallen.

We beginnen deze editie met een groot interview met captain Carles Puyol, gevolgd door artikelen over de vierde Gouden Bal voor Lionel Messi, het debuut van Adrés Iniesta en ongeslepen diamant Gerard Deulofeu. We vervolgen dit blad met een verslag van de penyabijeenkomst bij Excelsior, Jordi Roura in de schijnwerpers, deel 3 van de rubriek 'Achter de schermen' en verslagen van drie fanreizen. In 'Meer dan voetbal' belichten we Gerard Piqué, Antoni Gaudí komt aan bod bij 'Ontdek Barcelona' en Víctor Valdés in 'De vele Barça-records'. We sluiten af met de nieuwe biografie van Pep Guardiola, de Road to Wembley en de vaste ledenrubriek.

Klik hier voor een eerste 'glimp' van deze prachtige uitgave.