Nieuws December 2014

Het nieuwe magazine is uit!

Gisteren is de nieuwe editie van het fanclubmagazine naar de post gebracht. De meeste leden zullen deze dus vandaag (dinsdag) op de mat zien vallen.

Deze editie is maar liefst nummer vijftig (!) van onze eindredacteur Henk van der Tas, een spectaculaire mijlpaal die even in het zonnetje gezet mag worden! In dit magazine wordt er uitgebreid teruggekeken op de afgelopen tien seizoenen van de ‘buitenaardse’ Lionel Messi bij FC Barcelona, die daarin ongekende successen heeft behaald. Tussendoor vindt u tevens het verhaal van de ‘Messi Space Scooter’ en een prijsvraag waarmee u er een kunt winnen!

Ook Barça-aanwinst Luis Suárez staat in de schijnwerpers; de redactie biedt u een exclusieve voordracht uit de onlangs verschenen Nederlandse vertaling van zijn autobiografie, plus de kans om een exemplaar te winnen. Natuurlijk komt het recente tweeluik Barça-Ajax aan bod met prachtige foto’s en de eigen ervaringen van de schrijvers in en rondom Camp Nou en de Amsterdam ArenA. U kunt tevens een interview met voetbaldirecteur Andoni Zubizarreta lezen, evenals een terugblik op de penyabijeenkomst bij NAC Breda en een verslag van de fanreis Barça-Sevilla, de wedstrijd waarin Messi topscorer allertijden van La Liga werd. Na de gebruikelijke rubrieken wordt het magazine afgesloten met een interview met ex-blaugrana Phillip Cocu, huidig hoofdtrainer van PSV.

Klik hier om het nieuwe magazine te bekijken.