Nieuws Oktober 2015

Het nieuwe magazine is uit!

Onder het mom van het nieuwe seizoen hebben we de cover in een nieuw jasje gestoken en we hopen natuurlijk dat deze in de smaak valt. Ditmaal staat Sergio Busquets voorop, over wie u meer kunt lezen in een uitgebreid interview. Uiteraard geven we u een inleiding tot het seizoen, introduceren we alvast Arda Turan en Aleix Vidal en blikken we terug op de presidentsverkiezingen, die Josep María Bartomeu tot nieuwe clubpresident kroonden. Zoals u van ons bent gewend hebben we de spelersportretten gecombineerd met een uitklapposter, ditmaal een schitterende foto van aanvoerder Andrés Iniesta.

De tweede helft is gevuld met een verslag van het voetbaltoernooi bij Excelsior waaraan de fanclub deelnam, de gebruikelijke jeugdrubriek en een nieuwe ‘Ontdek Barcelona’ rubriek, waarin onze dames u meer zullen vertellen over de verschillende barrio’s van de Catalaanse hoofdstad. De ‘Ik was erbij’ rubriek besteedt aandacht aan de komst én het vertrek van Pedro Rodríguez en u kunt uitgebreid lezen over het bijzondere bezoek dat de fanclub bracht aan het Barça Archief, dat is gevuld met eindeloos veel historisch materiaal over de club! We sluiten af met een vooruitblik op de Wereldbeker voor Clubs, waaraan Barça komende december in Japan zal deelnemen.

Klik hier om het magazine te bekijken.