Nieuws April 2019

Het nieuwe magazine is uit!

Vandaag (maandag) is de nieuwste editie van het fanclubmagazine naar de post gebracht. De meeste leden zullen het blad dus dinsdag (9 april) op de deurmat zien vallen.

Op dinsdag 9 april is het precies twintig jaar geleden, dat de fanclub officieel werd opgericht.

Met name deze editie staat, vanwege de jubileum-maand, in het teken van het vierde lustrum. Met dank aan Drukkerij Knoops verwennen we u en onszelf in dit nummer daarom met een 'gouden randje'.

Er wordt teruggekeken op twintig jaar Barça-gerelateerde fanclubactiviteiten. Niet alleen vanuit het oogpunt van het bestuur en/of de redactie, maar ook vanuit het oogpunt van een aantal trouwe leden. Het jubileum werd de laatste maand reeds feestelijk aangekondigd tijdens de penyabijeenkomst in Dordrecht en ook FC Barcelona zelf zorgde, met twee klinkende overwinningen in Bernabéu, voor extra feestvreugde. El Clásico kleurt sinds 2 maart blaugrana en daar maken we graag ruimte voor in ons magazine.

Met een mooi interview met Luis Suárez en een portret van Ivan Rakitić zetten we deze toppers, die beiden tegen Real Madrid scoorden, in het zonnetje. Naast het voorstellen van de wintertransfers, een kennismaking met nieuw bestuurslid John Moonen en een verslag van de Champions League reis, kijken we alvast vooruit op de finale van de Copa del Rey tegen Valencia en de Champions League kwartfinale tegen Manchester United.

Klik hier voor een sneak preview.