Nieuws December 2020

Het nieuwe magazine is uit!

Vandaag (dinsdag) is de nieuwste editie van het fanclubmagazine naar de post gebracht. De meeste leden zullen het blad dus morgen op de deurmat zien vallen.

Ondanks Corona is de redactie er wederom in geslaagd om een prachtig magazine samen te stellen. Voor u ligt een gevarieerde editie, waar de redactie met veel plezier aan heeft gewerkt. Wie had een aantal maanden geleden gedacht dat we Pedri op de cover zouden plaatsen? Niemand denken wij. Het jonge supertalent verbaast de hele voetbalwereld. Zijn ster groeit met de week. Reden genoeg om de kleine Canariër in de schijnwerpers te zetten middels een interview. In het magazine hebben we ook ruimte voor een interview met coach Ronald Koeman, die terugblikt op zijn eerste periode als trainer in dienst van de blaugranas. In de afgelopen maanden hebben, door veel blessuregevallen en toegepaste rotaties, heel wat spelers hun opwachting gemaakt in het eerste elftal. Hoog tijd om Ronald Araújo voor te stellen, de bescheiden Uruguayaan, die zijn carrière te danken heeft aan een aantal beschermengelen. Onder Camp Nou nieuws stellen we ook Matheus Fernandes en Óscar Mingueza voor. Uiteraard staan we stil bij het overlijden van oud-Barça-coryfeeën Tonny Bruins Slot en Diego Maradona. We nemen ook het jaar 2020 van Messi door en we kijken vooruit naar de voorzittersverkiezing van a.s. 24 januari. Dit, plus de vele vaste rubrieken, maakt het magazine een mooie afsluiter van een voor Barça helaas sportief minder 2020. Laten we hopen dat Koeman de selectie in 2021 aan de praat krijgt!

Bekijk een preview van het magazine...