Nieuws April 2022

Het nieuwe magazine is uit!

Vandaag wordt de nieuwste editie van het fanclubmagazine naar de post gebracht. De meeste leden zullen het blad dus morgen (vrijdag) op de deurmat zien vallen.

Het magazine is ook deze keer weer een heel gevarieerde uitgave, met veel inbreng van onszelf, beginnend met een interview door onze eigen Norbert Bodegom in Barcelona met spits Luuk de Jong. We vervolgen met een kennismaking met de 'nieuwkomers' Adama Traoré en Pierre-Emerick Aubameyang. Luuk komt nog een keer aan bod wanneer het gaat over zijn grote veerkracht. Vanzelfsprekend komen de geweldige resultaten van de dames uitgebreid aan de orde. Zij werden, ruim voor het einde van de competitie, ongeslagen kampioen.

Dit jaar bestaat de Johan Cruyff Foundation 25 jaar. Reden voor onze hoofd- en eindredacteur Henk van der Tas om op bezoek te gaan bij en uitgebreid te spreken met Foundation-directeur Niels Meijer. Cruijff komt daarna nog een keer terug en dan gaat het over de '75 jaar memorial', die de ons welbekende Cruijff-verzamelaar Rien van Doleweerd binnenkort organiseert. Vervolgens worden de trouwe (geëmigreerde) leden, Jo en Monique van Bellen, 'het hemd van het lijf' gevraagd, een artikel over de Nederlandse doelpuntenmakers in dienst van Barça, een kennismaking met de plannen voor het (ver)nieuw(d)e stadion en tot slot 'de foto en zijn verhaal' met deze keer de oude rot Dani Alves in de 'picture'. Volop lees- en kijkgenot derhalve!

Hieronder een preview van het nieuwe magazine.