Nieuws Maart 2010

Iniesta mist de wedstrijden tegen Arsenal

Andres Iniesta zal de ontmoetingen met Arsenal moeten missen door een blessure die hij zaterdagavond heeft opgelopen in de wedstrijd tegen Real Mallorca. Iniesta werd in de 49ste minuut gewisseld voor Messi en op het eerste gezicht leek het erop dat Iniesta rust zou krijgen voor de wedstrijd in het Emirates Stadium tegen Arsenal. Nu blijkt, na onderzoek, dat Iniesta een scheurtje heeft in de rechterdijspier.

De geschatte tijd voor herstel is ongeveer tien dagen. Dit houdt in dat Iniesta weer hersteld zou kunnen zijn voor de kraker tegen Real Madrid. Wel mist Iniesta ook de thuiswedstrijd tegen Arsenal en de thuiswedstrijd tegen Athletic de Bilbao. Het doel van de medische staf is om Iniesta speelklaar te krijgen voor de wedstrijd tegen Real Madrid.