Nieuws Juli 2019

Jubileum-reis verloot!

Afgelopen week vond de verloting plaats van de door de fanclub, in het kader van het 20-jarig jubileum, beschikbaar gestelde fanreis.

De trekking vond plaats door middel van het al vaker door de fanclub gebruikte 'Rummikub-principe'. Dit houdt in dat, met behulp van Rummikub-stenen, eerst een duizendtal wordt getrokken, vervolgens het honderdtal, daarna het tiental en tot slot het eindcijfer. Daarmee kwamen we uit op lidnummer 0023, dat toebehoort aan 'lid van het eerste uur' Francois Heijblom uit Etten-Leur. Francois is inmiddels op de hoogte gebracht en was vanzelfsprekend zeer in zijn nopjes.

De officiële prijsuitreiking zal binnenkort plaatsvinden. Daarvan komen een foto en een verslagje in het eerstvolgende magazine (september).

Namens het bestuur feliciteren we Francois van harte!

Gerelateerd nieuws