Nieuws Januari 2017

Lastige eerste werkweek voor Barça

2017 is nog maar net aangebroken, maar voor FC Barcelona betekent het meteen een intense werkweek. Al op maandagavond 2 januari werd er getraind en ook de volgende ochtend konden de Barça-spelers aan de bak. De rest van de week zal eveneens hard getraind worden ter voorbereiding op de twee wedstrijden waarmee Barça haar wedstrijdprogramma na de winterstop begint.

Eerst is er de lastige en uitdagende trip naar Bilbao, waar Barça het zal opnemen tegen Athletic de Bilbao voor de heenwedstrijd van het tweeluik in de laatste zestien van de Copa del Rey (donderdag 5 januari, 21.15 uur).
Een paar dagen later, op zondag 8 januari, staat er een volgende uitwedstrijd op het programma en wel tegen Villarreal, ditmaal in de Spaanse competitie (20.45 uur).

Geen gemakkelijke eerste week van het jaar dus. Força Barça!