Nieuws December 2011

Loting Copa del Rey

FC Barcelona en Real Madrid kunnen elkaar 18 en 25 januari ontmoeten in de kwartfinale van de Spaanse beker als beide hun wedstrijden in de achtste finales tegen respectievelijk Osasuna en Málaga winnend afsluiten. Dat heeft vrijdagochtend de loting voor de volgende rondes van de strijd om de Copa del Rey bepaald en hierdoor is het hele speelschema tot aan de finale bekend. Tot aan de finale worden alle rondes over twee duels afgewerkt.

Als Barça de halve finale haalt, speelt het daar tegen Cordoba, Espanyol, Mirandes of Racing Santander. In de andere halve finale kunnen de volgende ploegen komen: Valencia/Sevilla of Alcorcon/Levante en Albacete/Athletic de Bilbao of Real Sociedad/Real Mallorca.

FC Barcelona speelt eerst in Camp Nou tegen Osasuna op 4 januari 2012 en dan uit bij Osasuna op 11 januari 2012.