Nieuws Oktober 2014

Maak een leuke Barça Selfie en win een Barça-shirt!

Dit jaar bestaat de Fan Club Barcelona vijftien jaar en om dat te vieren organiseren we een ‘Barça Selfie actie’!

Wat is de bedoeling? Maak een selfie met of bij iets dat met FC Barcelona te maken heeft. Bijvoorbeeld bij je geweldige verzameling Barça-spullen, tijdens de penyabijeenkomst op 25 oktober aanstaande, of tijdens de fanreis naar Barcelona. Het mag overal, als Barça maar duidelijk in je selfie naar voren komt!

Je kunt je selfie vanaf nu insturen tot uiterlijk 15 december 2014, ook als je geen lid van onze fanclub bent. Insturen kan naar ons Facebook of Twitter account, of per e-mail naar jeroen@fanclubbarcelona.nl. De ingestuurde selfies worden door ons op Facebook geplaatst en dingen zo mee met deze actie.

De selfie met de meeste vind-ik-leuks wordt op 22 december uitgeroepen tot de winnaar van een origineel FC Barcelona shirt mét bedrukking! Dus pak snel je mobiele telefoon, maak de leukste, opvallendste en origineelste Barça Selfie en stuur die naar ons!