Nieuws Mei 2017

Masip mag vertrekken na seizoen

Jordi Masip vertrekt aan het eind van het huidige seizoen bij FC Barcelona. De doelman heeft woensdag van de club te horen gekregen dat hij komende zomer mag vertrekken bij de club.
FC Barcelona en Masip kwamen eerder dit jaar overeen om aan het eind van het seizoen te beslissen of de doelman zijn contract gaat verlengen of dat hij mag vertrekken. De club heeft woensdag, met wederzijdse instemming, laten weten dat Masip komende zomer vertrekt bij Barcelona.
Met het vertrek van Luis Enrique gaat Barcelona het systeem met de doelmannen voor komend seizoen aanpassen. Luis Enrique wilde namelijk drie doelmannen hebben. Barcelona kiest er komend seizoen voor om twee doelmannen over te houden. De derde doelman zal vanuit Barcelona B doorschuiven waar nodig is.