Nieuws December 2011

Meld je nu aan voor El Clásico!

Nog één week en dan staat El Clásico in het Santiago Bernabéu op het programma.

David Villa wil met een zege in el Clásico op 10 december weer inlopen. “Het is nog lang geen gelopen koers. We kunnen in het duel met Real makkelijk drie punten pakken.” Villa baalde wel van het feit dat zijn Barça voor het eerst in jaren tegen een achterstand aankijkt in Spanje. “Dat is jammer, maar ik raak echt niet in paniek. Het seizoen is nog niet eens op de helft”, vertelt de 29-jarige spits tegen Barça TV.

Het beloofd een spannende wedstrijd te worden en de fanclub organiseert zaterdag 10 december weer, voor de leden én hun introducés, een Penyabijeenkomst om gezamenlijk naar de Spaanse Klassieker te kijken.

De toegang bedraagt slecht € 5,00 p.p. Hiervoor krijgt u als te doen gebruikelijk drie loten voor de loterij én u speelt mee met de blinde voetbalpool.

Alle leden, let wel alleen leden, die naar de Penyabijeenkomst van 10 december a.s. komen, krijgen, op vertoon van hun lidmaatschapskaart en zolang de voorraad strekt, een set van twee verzamelmappen cadeau. De oorspronkelijke waarde van een dergelijke set is € 28,75.

Natuurlijk zijn uw introducés (vrienden, familie, collega’s, etc.) van harte welkom, want hoe meer Barça-fans hoe gezelliger!

U kunt zich hier aanmelden . U komt toch ook? Tot ziens in Breda!