Nieuws April 2012

Meld u nu aan voor de Penya!

Iedere voetballiefhebber wil niets missen van deze spannende el Clásico. Wilt u ook niets missen van de Spaanse titelstrijd: meldt u dan nu aan voor de penyabijeenkomst!

Wat is en leuker dan met andere leden van de fanclub en hun familieleden en vrienden in het GelreDome stadion van Vitesse op een groot scherm naar el Clásico te kijken?

De zaaldeuren gaan om 16.30 uur open. De eerste (gratis) rondleiding door het GelreDome en Indische buffetronde zijn om 17:00 uur en om 18:00 uur volgt de tweede ronde. De Barça Quiz voor de kinderen wordt een uur voor de wedstrijd gehouden. Het Indisch avondbuffet kost € 15,00 p.p. en natuurlijk sluiten we de penya af met een loterij met weer tal van prachtige prijzen.

De toegang bedraagt slecht € 5,00 per persoon. Hiervoor krijgt u als te doen gebruikelijk drie loten voor de loterij én u speelt mee met de blinde voetbalpool. Natuurlijk zijn al uw introducés (vrienden, familie, collega’s, teamgenootjes, etc.) van harte welkom, want hoe meer Barça-fans des te gezelliger wordt het!

U kunt zich HIER opgeven en tot ziens in het GelreDome!

Bekijk hier mooie beelden van el Clásico: