Nieuws Januari 2015

Messi, Neymar en Alves weer terug

Vrijdag keerde Messi, Neymar en Alves weer terug op het trainingsveld. De Blaugranas vierde hun nieuw jaar in Zuid-Amerika. De focus ligt volledig op zondag waar Barcelona in San Sebastián het op zal nemen tegen Ral Sociedad. Dani Alves heeft nog geen medisch groen licht. De Braziliaan is in de laatste fase van zijn blessure en lijkt snel weer terug te keren. Donderdag keerde de selectie van Luis Enrique terug op het trainingsveld, en met het aansluiten van de drie is hij helemaal compleet. Alleen Thoams Vermaelen was afwezig. De Belg moet nog een lange tijd revalideren van zijn operatie. Munir sloot van Barça B aan bij het eerste elftal. Zaterdag zal er nog een training sessie zijn en zondag zal Barça het dan om 21.00u opnemen tegen Real Sociedad.