Nieuws Mei 2014

Messi: "we kunnen deze kans niet laten glippen"

Barça is terug in de race om de titel. Lionel Messi is dan ook blij dat de ploeg er beter voor staat dan een paar weken geleden.

Het gelijke spel van Real Madrid betekent dat FC Barcelona alles weer in eigen hand heeft. Donderdag zei Messi het volgende over de kampioensrace: "We moeten het beste maken van deze twee wedstrijden en deze kans niet laten glippen. We staan er nu beter voor dan een aantal weken geleden. We zijn niet meer afhankelijk van de resultaten van de anderen, hebben het in eigen hand. De titel is nu extra belangrijk vanwege het niet winnen van de Champions League en Copa del Rey."

De Argentijn ging ook nog in op allerlei verhalen die de afgelopen tijd in de media verschenen. "Het afgelopen jaar is er een hoop gezegd, het meeste is nonsens, gelogen. Maar ik voel mij goed", aldus Messi die ook aanstaande zaterdag tegen Elche nodig is om een belangrijke overwinning te behalen.

Via Twitter en Facebook houden wij je uiteraard op de hoogte van de titelrace!