Nieuws Augustus 2014

Neymar afwezig, Pedro hersteld

Zondag 21.00u zal FC Barcelona het seizoen aftrappen tegen Elche. Neymar zal dit eerste duel missen. De Braziliaan die net hersteld was van zijn rugblessure opgelopen tijdens het WK is nog niet volledig hersteld van zijn afgelopen week opgelopen enkel blessure. Wie ook niet mee zullen spelen zijn Ter Stegen, Vermaelen en Adriano vanwege een blessure en Piqué en Luis Suárez zijn geschorst. Positief is dat Pedro wel groen licht heeft gekregen. De anvaller is net op tijd hertseld van zijn blessure. Vanwege de afwezige heeft Enrique Sandro en Munir van Barça B toegevoegd aan de selectie.

Wedstrijdselectie: Bravo, Masip, Montoya, Bartra, Alves, Mathieu, Mascherano, Alba, Sergio, Xavi, Iniesta, Rakitic, Sergi Roberto, Rafinha, Pedro, Munir, Messi en Sandro.