Nieuws September 2014

Neymar en Rakitic trainen apart

Neymar en Rakitic hebben beide blessures over gehouden aan de confrontatie met Levante en hebben daardoor maandagochtend niet met de groep meegetraind. De Braziliaanse aanvaller heeft pijn in zijn linker enkel en de Kroatische middenvelder heeft een gekneusde linker voet.

De club artsen houden de verrichtingen van beide spelers nauwlettend in het oog en zij zullen beslissen wanneer beide spelers weer fit zijn om bij de groep aan te sluiten.

Beide spelers hadden een goede wedstrijd achter de rug. Ze stonden de aanvaller en de middenvelder in de basis. Neymar zorgde met zijn doelpunt, dat de ban gebroken werd. Rakitic was met een loei hard schot, vlak voor rust, verantwoordelijk voor de 0-2 ruststand. Neymar werd gewisseld in de tweede helft, vanwege problemen met zijn enkel.