Nieuws April 2016

Neymar heeft last van enkel

Op vrijdag was de selectie van FC Barcelona vrij, maar toch waren er maar liefst 15 spelers aanwezig op het trainingscomplex van de club. In aanloop naar het treffen met Valencia van aankomende zondag besloten de spelers dat er na de blamage tegen Atlético Madrid genoeg reden was om alsnog te gaan trainen. Onder andere de aanvoerders Iniesta, Sergio Busquets en Mascherano waren aanwezig. Het aanvalstrio MSN was afwezig. Messi en Suárez besloten niet te trainen, en Neymar had last van zijn enkel. Op de training van donderdag blesseerde Neymar zijn enkel, waar hij al lichte last van had na het duel tegen Atlético. Het is onzeker of de linksbuiten op tijd fit is voor de wedstrijd tegen Valencia, want hij moest de training donderdag voortijdig staken.