Nieuws Augustus 2014

Neymar traint weer mee

Zondagavond staat om 19.00 uur het tweede competitieduel op het programma.
In El Madrigal is Villarreal de tegenstander. In de aanloop naar dit duel is Neymar fit verklaard en heeft de training ook weer hervat.

De afwezigen in de selectie zijn: Andrés Iniesta, Thomas Vermaelen en André Ter Stegen blijven geblesseerd in Barcelona. Adriano, sinds woensdag volledig fit, wordt nog uit voorzorg uit de wedstrijdselectie gehouden. Mascherano is door zijn rode kaart van de vorige speelronde geschorst. Nieuwe aanwinst Douglas traint zaterdag voor het eerst mee en reist daardoor niet mee naar Villarreal.

De volledige wedstrijdselectie bestaat uit: Montoya, Piqué, Rakitic, Sergio, Xavi, Pedro, Messi, Neymar, Rafinha, Bravo, Bartra, Alba, Roberto, Alves, Mathieu, Masip, Munir en Sandro.

Voor de mensen die een online stream zoeken: fromsport.com en rojadirecta.com bieden vaak meerdere goede streams aan. Mocht u de wedstrijd niet kunnen zien, dan kunt u bij de Fan Club Barcelona de wedstrijd via Twitter @PenyaBarcelona volgen. Wilt u al een beetje in de stemming komen van de wedstrijd, dan kunt u ook terecht bij de Facebook pagina van de fanclub @FanClubBarcelonaNL.

Video: www.fcbarcelona.cat