Nieuws Mei 2009

Nieuwe tenue seizoen 2009/10 is bekend

De commercie draait bij de club uit Barcelona op volle toeren. Daar waar een ieder op dit moment nog krampachtig aan shirtjes wil komen om het team woensdag in de Champions League finale te ondersteunen, is het nieuwe outfit voor het komende seizoen al bekend gemaakt.

Het verschil met dit seizoen zit hem in de hoeveelheid verticale banen met de bekende blaugrana kleuren. Speelt de club dit seizoen met slechts twee banen, het shirt voor komend jaar bestaat uit meerdere smallere banen. Het reserve tenue is voorzien van een 'mango' kleur.

De Catalaanse vlag - de senyera - is binnen in de kraag terug te vinden, vergezeld met de tekst 'Mes que un club'. Het T-shirt is gemaakt van het Dry-fit materiaal. Het shirt absorbeert vocht.

Het elftal van Guardiola zal het nieuwe tenue in de laatste thuiswedstrijd van het seizoen - zaterdagavond tegen Osasuna - voor het eerst dragen. Ook uit bij Deportivo la Coruña op de laatste speeldag zal het worden gedragen.