Nieuws Augustus 2013

Nieuwsbrief Fan Club Barcelona

De leden van de fanclub ontvangen wekelijks een e-mail nieuwsbrief met daarin alle laatste nieuwtjes over het eerste elftal als van Barça B. Uiteraard wordt er ook aandacht besteed aan oud-spelers, verhuurde spelers en overige iconen van de club als die in het nieuws zijn.
Daarnaast worden de leden via de nieuwsbrief geïnformeerd over de activiteiten van de Fan Club Barcelona, zoals de penyabijeenkomsten en de fanreizen.

De eerste nieuwsbrief van dit seizoen is donderdag verzonden aan de leden. Mocht u deze niet ontvangen hebben, dan kunt u een mailtje sturen naar: marieke@fanclubbarcelona.nl

Bent u nog geen lid van de grootste officiële fanclub van FC Barcelona buiten Spanje en wilt u niets missen van het laatste nieuws? Kijk dan nu hier en wordt snel lid!

U ontvangt dan naast de gepersonaliseerde clubcard van de fanclub tevens vier keer per seizoen het schitterende fanclubmagazine (het "laden" duurt even!)
én als lid krijgt u bovendien een korting van maar liefst € 40,00 per fanreis en 7,5% op alle officiële FCB fanartikelen van onze Fanshop!!