Nieuws Oktober 2012

Nog 7 nachtjes . . .

Nog zeven nachtjes slapen en dan begint de eerste fanreis van dit seizoen.

Op vrijdag 2 november vertrekt de groep om 08.55 uur vanaf Eindhoven. De aankomst ligt rond 11.00 uur, waardoor er nog een groot deel van de dag overblijft om leuke dingen te doen.

De wedstrijd tegen Celta de Vigo is zaterdag om 18.00 uur. Een vroege aftrap en dus zijn we, na de wedstrijd, bijtijds terug in het hotel.

Zondagmorgen wordt de groep naar Plaça de Catalunya gebracht voor de toeristische dag en om 19.00 uur weer opgehaald. Ook zondag zijn we daardoor weer tijdig terug bij Hotel Bernat. Op maandag 5 november, rond het middaguur, is de terugvlucht. Deze reis hoeft dus niemand van slaapgebrek om te vallen :-).

Celta de Vigo staat momenteel dertiende met 3 wedstrijden winst en 5 verloren. Aan gelijke spelen doen ze kennelijk niet en Barcelona verloor deze competitie nog niet. We rekenen daarom op een doelpuntenfestijn :-).

Als u wilt kunt u deze fanreis nog mee, want de 3 allerlaatste plaatsen zijn nog vrij. Via peter@nbdsports.nl kunt u snel een boekingsformulier aanvragen. Alle informatie over onze reizen vindt u op de Reizenpagina van deze website.

Gerelateerd nieuws