Nieuws Maart 2017

Nog maar 14 dagen…

... en dan vertrekt de tweede weekendreis van het seizoen naar Barcelona!

Met twee reisbegeleiders van de Fan Club Barcelona zal de groep reizigers het paasweekend in de Catalaanse hoofdstad doorbrengen. Daar zullen zij in de gebruikelijke Camp Nou Experience het stadion en het FCB Museum verkennen en aansluitend een bezoek brengen aan de enorme FCB Megastore, die velen niet met lege handen zullen verlaten!

De zaterdag staat natuurlijk in het teken van de thuiswedstrijd in het imponerende Camp Nou, wanneer Real Sociedad op bezoek komt (20.45 uur) en de reizigers met eigen ogen de sterren van Barça in actie zullen zien, en een glimp zullen opvangen van de coach die volgend seizoen niet langer langs de lijn zal staan!
Voorafgaand aan de wedstrijd kunnen de reizigers de prachtige stad Barcelona ontdekken en zich te goed doen aan het Catalaanse eten en ook op zondag mag een lange dag genoten worden van alles wat Barcelona te bieden heeft. Een mooie mix tussen voetbal en toerisme dus met hopelijk een stralend zonnetje in een strakblauwe lucht.

Er zijn voor deze reis nog maar twee plaatsen beschikbaar, dus boek snel als u nog mee wilt! U kunt hier meer informatie vinden.