Nieuws November 2012

Piqué klaar voor Celtic

Goed nieuws vandaag op de laatste training in Barcelona voor de Champions League wedstrijd van woensdag in Glasgow tegen Celtic FC. Zowel Thiago Alcántara als Gerard Piqué verscheen weer op het trainingsveld.

Laatstgenoemde is zelfs al weer opgenomen in de wedstrijdselectie. Daarin vinden we ook de namen van FC Barcelona B spelers Sergi Roberto en Oier Olazábal. Adriano Correia ontbreekt echter vanwege een blessure en Sergio Busquets zal niet mee reizen vanwege zijn schorsing.

Het team van Tito Vilanova zal dinsdagochtend om 9:30 uur per bus naar het vliegveld vertrekken om naar Glasgow vliegen, al waar in stadion Celtic Park om 19:00 uur een training gepland staat.

Volledige selectie: Valdés, Pinto, Alves, Fàbregas, Xavi, Villa, Iniesta, Alexis, Messi, Dos Santos, Mascherano, Bartra, Pedro, Jordi Alba, Montoya, Piqué, Song, Tello, Roberto en Oier.