Nieuws April 2014

Piqué, Puyol en Bartra reizen mee naar Valencia

Tata Martino heeft besloten om de gehele selectie mee te nemen naar Valencia voor de bekerfinale. FC Barcelona doet dit vaker tijdens grote wedstrijden en hier wijkt de trainer niet vanaf. De enige die de bekerfinale tegen Real Madrid thuis moet bekijken is Victor Valdés. Omdat hij kort geleden geopereerd is, is hem afgeraden om mee naar Valencia te reizen.

Onder de 24 spelers bevinden zich dus ook de geblesseerde centrale verdedigers Piqué, Puyol en Bartra. Van dit trio was Bartra de enige die de groepstraining dinsdagmorgen heeft hervat. Hiermee lijkt het dat hij geen last meer heeft van de hamstring blessure die hem in de wedstrijd tegen Granada nog aan de kant hield. Puyol en Piqué waren ook op het veld te vinden, maar zij deden nog aparte oefeningen en kan er dus verwacht worden dat dit tweetal niet inzetbaar is tegen Real.

Dinsdag aan het einde van de middag is de selectie richting Valencia vertrokken en op woensdagochtend wordt er nog één keer getraind in het stadion van Valencia.