Nieuws Juli 2020

Selectie Alaves - Barça bekend

Quique Setién heeft de lijst met 16 spelers vrijgegeven voor de laatste wedstrijd van het seizoen in Alavés

Het seizoen loopt ten einde voor Barça die Estadio Mendizorroza bezoekt voor hun wedstrijd tegen Alavés. Het team van Juan Ramón López Muñiz is wiskundig veilig om op het hoogste niveau te blijven na de zege op Betis (1-2). Deze wedstrijd wordt zondag om 17.00 uur gespeeld en Quique Setién heeft 16 spelers geselecteerd voor de reis naar Vitoria.

Ter Stegen, N. Semedo, Sergio, Suárez, Messi, Neto, Lenglet, Jordi Alba, Braithwaite, S. Roberto, F. De Jong, Vidal, Riqui Puig, Ansu Fati, A. Araujo en Arnau

O. Dembélé, Griezmann en Umtiti zijn geblesseerd, terwijl Piqué, I. Rakitic en Junior geschorst zijn en Arthur niet is geselecteerd.

Laatste training in Barcelona

Aanstaande zaterdag trainden de beschikbare spelers voor de laatste keer voor de wedstrijd op het Tito Vilanova-veld op de Ciutat Esportiva Joan Gamper, Arthur deed specifiek werk.

Foto: www.fcbarcelona.com