Nieuws Februari 2015

Selectie bekend voor Levante

Coach Luis Enrique heeft de selectie bekend gemaakt voor het duel van Barça tegen Levante. Dit duel wordt zondag om 17.00 uur gespeeld in Camp Nou. De twee grote afwezigen in de selectie zijn Andrés Iniesta (griep) en Dani Alves (schorsing). De speler waar de meeste aandacht naar uitgaat, is Lionel Messi, die zijn 300e opwachting kan maken in La Liga.

Lucho had tijdens de persconferentie van zaterdag al aangegeven dat, ondanks de goede vorm van zijn team, hij ook rekening houdt met Levante, die tegen degradatie strijdt. Zijn collega van Levante, Lucas Alcaraz gaf ook een persconferentie voor het duel van zondagmiddag. “We proberen al het hele seizoen om uit de degradatiezone te blijven. Of ons dat lukt door Messi, Suárez en Neymar te stoppen? Ik hoop dat we deze drie topspelers zo lang mogelijk uit de wedstrijd kunnen houden”, aldus Alcaraz.

De selectie van Barça voor het duel met Levante is: Ter Stegen, Bravo, Montoya, Adriano, Mathieu, Alba, Piqué, Bartra, Mascherano, Busquets, Rakitić, Rafinha, Xavi, Sergi Roberto, Pedro, Messi, Suárez en Neymar.