Nieuws November 2012

Sinterklaas vaart naar Nederland

Het is alweer bijna zover. Volgende week zaterdag komen de Goedheiligman en zijn Pieten aan in Nederland. Ongetwijfeld denkt u ook na over leuke Sinterklaasavond en is het zoektocht naar de perfecte cadeaus begonnen.

De Barcelona Fan Shop, trouwe partner van de fanclub voor fanstuff, levert het grootste assortiment officiële fanartikelen van Barça van Nederland, zoals bijvoorbeeld het originele thuis- of uitshirt (kids én volwassenen) met eventueel de originele prints van o.a. Messi, Xavi, Iniesta, Fàbregas, Puyol en Piqué.

Grote kans dat u iets van uw gading vindt, want sinds kort is het assortiment flink uitgebreid. Zo zijn er twee complete lijnen toegevoegd: Barça auto-accessoires en blaugrana producten voor uw huisdier. Daarnaast zijn er nieuwe trainingspakken, sweaters, t-shirts, jacks, wintermutsen, knuffels, dekbedovertrekken, voetbaltassen, gymtassen, ballen en nog veel meer!

De webshop is overzichtelijk en gevestigd in Nederland. U kunt eenvoudig bestellen en betalen, zonder gebruik van een creditcard, via iDeal of via een gewone overboeking. Voorkom dat u een nepshirt koopt: alle producten in de fanshop zijn origineel en authentiek! Leden van de fanclub krijgen 7,5% korting op alle producten!

Mede namens Sint Nicolaas nodigen we u van harte uit een kijkje te nemen op www.barcelonafanshop.nl.