Nieuws Januari 2015

Tweede zoontje voor Piqué en Shakira

Gerard Piqué en Shakira zijn de trotse ouders geworden van een tweede zoontje. Op 29 januari in de avond werd Sasha Piqué in Barcelona geboren. De naam Sasha komt uit het Grieks en Russisch en betekent ‘verdediger van de mensheid’ en ‘krijger’. Zowel moeder als kind maken het goed.

Sasha is het tweede kindje van het koppel na Milan, die op 22 januari 2013 ter wereld kwam. Net als zijn grote broer zal Sasha een socio van FC Barcelona worden—nummer 155.629.

Vrijdagochtend bevestigde Amador Bernabéu, grootvader van Gerard Piqué en daarmee Sasha’s overgrootvader, officieel Sasha’s status als clublid bij de Barcelona Supporter Services Office. Hij was in het gezelschap van vice-president Jordi Cardoner en ontving Barça’s thuis- en uittenue als cadeau voor Sasha.