Nieuws April 2011

U komt toch ook?

De fanclub organiseert weer, voor de leden en hun introducés, een penyabijeenkomst op zaterdag 16 april om gezamenlijk naar de wedstrijd Real Madrid - FC Barcelona te kijken.

Voordat de wedstrijd begint is het mogelijk om (gratis) door het Kyocera Stadion van ADO Den Haag rondgeleid te worden. Traditiegetrouw is er natuurlijk een Indisch buffet, nog steeds voor slechts € 15,00 per persoon, en natuurlijk de loterij met weer tal van prachtige prijzen. Parkeren is bij ADO geen enkel probleem. U kunt uw auto kosteloos voor de deur kwijt.

De toegang bedraagt slecht € 5,00. Hiervoor krijgt u als te doen gebruikelijk drie loten voor de loterij en u speelt mee met de blinde voetbalpool. Natuurlijk mag u introducés meenemen, want des te meer Barça-fans, des te groter de pret.

U kunt zich hier aanmelden voor de penyabijeenkomst in Den Haag. Daar kunt u aangeven met hoeveel personen u komt en of u wilt deelnemen aan het buffet en/of de rondleiding. U ontvangt geen bevestiging van uw inschrijving, maar kort voor de penyabijeenkomst ontvangt u per email nog het definitieve programma.

Het belooft in ieder geval weer een prachtige voetbalavond te worden!
U komt toch ook? Tot ziens in Den Haag!