Nieuws December 2017

Vakantie voor Barça-spelers

De selectie van FC Barcelona heeft vakantie gekregen tijdens de feestdagen om zo het jaar 2017 in eigen kringen af te sluiten. FC Barcelona won het laatste duel van 2017 met 0-3 in het stadion van aartsrivaal Real Madrid, en komt 4 januari weer in actie voor de Copa del Rey. Dan treft het Celta de Vigo, de ploeg die eerder dit seizoen nog een 2-2 gelijkspel mee wist te nemen uit Barcelona. De spelers van Barça worden op 30 december weer door de clubleiding verwacht om op het trainingsveld de voorbereidingen voor de tweede seizoenshelft te beginnen. Luis Suárez, Lionel Messi en Javier Mascherano hebben toestemming van de club om later terug te komen. Zij zullen 2 januari aansluiten bij de groep, die 5 januari een open training in Barcelona afwerkt.

Foto: www.fcbarcelona.cat