Nieuws Januari 2009

Vanavond Barcelona-Atlético

Vanavond staat de terugwedstrijd tegen Atlético Madrid op het programma. Barça begint aan de wedstrijd met een riante 3-1 uitslag uit Madrid in het geheugen. Doordat Atlético hierdoor minimaal 3 doelpunten nodig heeft kan een attractieve wedstrijd verwacht worden Tevens kan er aan de andere kant ruimte voor Barcelona ontstaan door een aanvallend Madrid. Duidelijk mag een ieder geval zijn dat, zoals Guardiola al eerder meldde, Atlético niet onderschat mag worden. De wedstrijd zal vanavond om 22:00 beginnen.

Of Guardiola zijn sterkste elftal het veld in zal sturen is nog niet bekend, zijn collega Javier Aguirre heeft aangegeven met de volgende 11 spelers te zullen beginnen:

Coupet, Antonio López, Pablo, Perea, Pernía, Camacho, Raúl García, Éver, Simao, Sinama-Pongolle and Kun Agüero.