Nieuws September 2018

Vizier op Bilbao

Zaterdagmiddag om 16:15 uur staat het competitieduel tegen Athletic Bilbao op het programma. Toneel van deze wedstrijd is het Camp Nou.

Het duel staat bijna altijd garant voor doelpunten. Barça coach Ernesto Valverde verwacht een lastig duel: “Het zal een wedstrijd worden met een hoog tempo. Athletic Bilbao heeft een sterk team, dat zich zeker niet zal verstoppen. Maar wij hebben de punten hard nodig”, aldus de coach over de Basken. Zijn collega Eduardo Berizzo vertelde tijdens de persconferentie op vrijdag: “Na de laatste twee duels met puntverlies is Barça gebrand om te winnen, vooral in het eigen stadion.”

Samuel Umtiti is nog niet fit genoeg om in de selectie aan te sluiten. Ook Malcom, Denis Suárez, Sergi Samper en Carlos Aleña zijn door Ernesto Valverde uit te selectie gehouden. De selectie bestaat uit: Ter Stegen, Semedo, Piqué, Rakitic, Busquets, Coutinho, Arthur, Suárez, Leo Messi, O. Dembélé, Rafinha, Cillessen, Lenglet, Jordi Alba, Munir, S. Roberto, Vidal en Vermaelen.

Foto: www.fcbarcelona.cat