Nieuws April 2016

Voorbeschouwing El Clásico

Zaterdag 2 april om 20.30 uur.

Er zijn nog maar acht speelrondes te gaan in de Primera Division en Barcelona heeft al een voorsprong van tien punten te pakken op aartsrivaal Real Madrid.
Dat is een gat dat onoverbrugbaar lijkt, ook gezien het machtsvertoon waarmee Fc Barcelona dit seizoen vaak wedstrijden wint.
Toch kan een overwinning van Real vandaag zorgen voor enige spanning in de titelstrijd. Niet alleen kunnen de Madrilenen namelijk op een achterstand van zeven punten komen,
ook die van Atletico komen dan dichterbij. De ploeg van Simeone staan bij winst dan nog maar zes punten achter.
De 0-4 overwinning in Bernabeu van eerder dit seizoen was een oorwassing van het hoogste niveau.
Real Madrid kwam in eigen huis niet aan voetballen toe en moest het ook afleggen tegen het alom bekende MSN-aanvalstrio.

Dat het een spannende wedstrijd met veel invloed op de titelstrijd zal worden mogen duidelijk zijn. Mocht Barcelona vandaag winnen, is het bijna zeker van de nationale titel
en kan het weer uitkijken naar een treble. Wint Real, dan zit Atletico op het vinkentouw en tanken ook de witten uit Madrid vertrouwen.

De wedstrijd is live te volgen op het open kanaal van Ziggo en via twitter: @penyabarcelona

Onderstaand nog een keer het programma van de Fanclubavond in het Rat Verlegh stadion te Breda.

Datum: zaterdag 2 april 2016
Locatie: Rat Verlegh Stadion, NAC Breda
Deuren open: 17.00 uur
Eerste buffetronde:    18:30 uur
Tweede buffetronde: 19:00 uur
Aftrap wedstrijd:       20:30 uur

Toegang: € 5,00 p.p. (incl. drie lootjes loterij en één lootje blinde voetbalpoule) Dinerbuffet: € 15,00 p.p.

Wij hopen u allemaal te mogen verwelkomen!! De kleur wit is, zoals u ongetwijfeld begrijpt, deze avond niet welkom... :-)