Nieuws Oktober 2018

We kunnen dit zonder Messi doen

"Inter is een heel moeilijk te verslaan team en ze spelen momenteel goed. Maar we denken dat we dit kunnen winnen, vooral met onze fans achter ons ".

Jordi Alba sprak vooruit op de clash van woensdag in de Champions League in Camp Nou, waarvoor Barça het zal moeten doen zonder geblesseerde spits Leo Messi.

"Zijn afwezigheid heeft vooral invloed op mijn eigen spel", bekende hij. "Maar hij is belangrijk voor ons allemaal omdat hij ons allemaal beter laat spelen. We zullen ons uiterste best moeten doen, en ik ben er zeker van dat we dat zullen doen. "

"Niemand kan Messi vervangen, maar we moeten er alleen voor zorgen dat we onze volgende wedstrijden winnen met de andere geweldige spelers die we hebben."

Topmanagement

Gevraagd naar zijn manager, die pas een paar minuten later sprak, zei de full-back: "Valverde is erg goed in het squademanagement. Hij is een geweldige communicator en heeft ons uit allerlei krappe plekken gehaald. Ik ben erg blij om voor hem te werken. "

"We moeten allemaal beter verdedigen", ging hij verder. "We doen allemaal geweldig werk, maar soms werken dingen ten goede of ten kwade. We doen allemaal ons best om de zaken beter te laten werken. "

Favoriete Champions League herinnering