Nieuws Juli 2014

Welkom bij FC Barcelona, Claudio Bravo!

Scrol naar beneden voor twee video's!

Maandag 7 juli was een intense dag voor Claudio Bravo. De Chileense keeper arriveerde zondagochtend in Barcelona en poseerde voor de gebruikelijke foto voor het clublogo van FC Barcelona, maar de dag erop begon het echte werk. De ochtend stond in het teken van medische testen, voor hij in de presidentiële suite van Camp Nou neerstreek om in gezelschap van clubpresident Josep Maria Bartomeu en voetbaldirecteur Andoni Zubizarreta zijn vierjarige contract met de Club te ondertekenen.

Daarna was het tijd voor zijn officiële presentatie op het veld van Camp Nou. In zijn spiksplinternieuwe Barça-tenue en met het Barça-hymne op de achtergrond poseerde hij voor de camera’s en groette hij aanwezige fans.
Ook een persconferentie en interview met Barça TV stonden op zijn drukke schema.

Bekijk een videosamenvatting van 100 seconden van Bravo’s presentatie!