Nieuws Oktober 2012

Wil jij naar Barça - Deportivo?

De wedstrijd tegen Deportivo in La Coruña liep uit op een waar doelpuntenfestijn, inclusief een hattrick van Leo Messi. Wil jij met eigen ogen aanschouwen wat Tito Vilanova en zijn ploeg in de return zullen doen? Wil jij zelf het spektakel in het grote Camp Nou ervaren en Barça zien spelen? Dat kan met de fanreis van Fan Club Barcelona!

Niet alleen kun je dan naar de wedstrijd, maar ook kun je een tour maken door Camp Nou en het FCB Museum, en ronddwalen door de Megastore met een enorm scala aan Barça-producten, van shirts tot bekers tot tassen. Met daarbij een verblijf in een prachtig hotel vlakbij de Middellandse Zee en een vrije dag om naar eigen wens in te vullen, kun je een wedstrijd van Barça perfect combineren met een heerlijk weekendje weg.

Heb je interesse? Kijk dan voor meer informatie op de reizenpagina van de fanclub of klik hier om direct naar die pagina te gaan.