Nieuws Augustus 2014

Winnaar Facebook actie

Ter gelegenheid van het 15-jarig bestaan van de Fan Club Barcelona én de presentatie van de nieuwe
FC Barcelona thuis outfit (2014-2015) werd in juni, samen met de Barcelona Fan Shop, een Facebook actie gehouden, waarbij o.a. een compleet bedrukt thuistenue kon worden gewonnen. De actie is door zo'n 7.700 personen bekeken. Er werd 137 keer een deelnameformulier op de betreffende pagina ingevuld.

De gelukkige winnaar van het tenue was Rik Zwier uit Deventer. Rik is een die hard Barçafan en al vanaf het begin lid van de fanclub. Rik en gaf aan dat hij het tenuetje graag aan zijn neefje Sepp Ellenbroek wilde schenken. Zo gezegd zo gedaan.

Inmiddels heeft Sepp het tenuetje van Rik gekregen en wat was hij er blij mee. Hij trok het direct aan en uiteraard moesten er foto's geschoten worden. Ongetwijfeld een nieuwe Barça-fan per sempre!